BALINANJE V BAKOVCIH

Dodana: 2020-09-12

V četrtek, 10. septembra 2020 je Društvo upokojencev Bakovci organiziralo tekmovanje v balinanju. Sodelovale so ekipe :

- DU Gornja Radgona

- DU Brezovci - Beznovci

- DU Lendava in

- DU Bakovci.

Tekmovale so moške in ženske ekipe. Naši predstavniki društva so krogle metali zelo dobro, saj je moška ekipa osvojila I. mesto, ženska ekipa pa drugo mesto. Čestitamo !

NA PIKNIKU JE BILO VESELO

Dodana: 2020-09-05

V četrtek, 3. septembra 2020 je bil lep, topel in sončen dan. Ravno takšnega smo naročili v Društvu upokojencev Lendava, saj smo se pripravljali na izvedbo piknika v popoldanskem času. Že dopoldan smo se ožji člani vodstva društva zbrali v Dolgi vasi na nogometnem igrišču, kjer smo pričeli pripravljati vse potrebno, da se bo piknik ob 13. uri lahko začel. Prišel je tudi žar mojster g. Emil Horvat in kmalu je zadišalo in radovednost je privabila otroke iz sosednjega vrtca, pa so prišli k ograji, da bi videli kaj dela tale stric.

Ob 12,30 uri so se začeli zbirati prvi udeleženci piknika. Ko so bili zbrani vsi prijavljeni, jih je nagovoril predsednik društva g. Aleksander Varga. Po pozdravu je navzočim podal tudi navodila glede koronavirusa. Pozval je tudi referenta za šport pri DU Lendava g. Nađ Dragota, da sestavi ekipe za popoldansko športno tekmovanje.

Po zelo okusnem kosilu se se na zelenici nogometnega igrišča pričele zbirati sestavljene ekipe za tekmovanja v športnih panogah : pikadu, metanju obročev, balinanju in streljanju žoge na vrata. Za posamezno poanogo je bilo več ekip. Tekmovanja so se pričela in bilo je zelo glasno in napeto.  Pri mizah pa sta ostali še dve skupini, ki sta pričeli kartati. Vmes pa je donela prijetna glazba.

Po končanem tekmovanju je g. Drago razglasil rezultate, ki jih lahko pogledate na tej naši strani Galerije. Druženje se je nadaljevalo v prijetnem vzdušju vse do večernih ur.

Iskrena hvala vsem, ki ste pomagali, še posebej nekaterim članom društva iz Dolge vasi, da smo lahko preživeli še en čudovit dan.

TRADICIONALNI BALINARSKI TURNIR

Dodana: 2020-08-31

V soboto,29. avgusta 2020 smo v Društvu upokojencev Lendava, ob upoštevanju vseh potrebnih ukrepov zoper koronavirus, organizirali tradicionalni balinarski turnir "Bogračfest". V času od 7,30 do 8,00 ure so pričele prihajati ekipe :

- DU Bakovci, DU Beltinci, DU Gornja Radgona in člani naše ekipe DU Lendava. Ekipo so sestavljali moški in ženske in tako so tudi tekmovali.

Najprej smo gostom ponudili kavo in sladko ter slano pecivo. Sledil je nagovor predsednika ter nato še tehnična navodila za izvedbo tekmovanja. In potem se je začelo zares. Tekmovalke in tekmovalci so se raporedili po obeh stezah balinišča in pričeli so se zanimivi meti malih rdečih in večjih črnih krogel. Vmes so se udeleženci okrepčali z malico in tekmovanje zaključili ob 12,30 uri.

Ekipe so se nato preselile v prostore Prehrane, kjer smo postregli tradicionalni bograč in retaše ter razglasili rezultate tekmovanja in sicer :

I. mesto          DU Lendava moški in ženske

II. mesto         DU Bakovci     "

III. mesto        DU Beltinci      "

IV. mesto         DU Gornja Radgona.

Hvala vsem, ki ste s svojim prizadevnim delom prispevali, da smo lahko odlično organizirali in izvedli navedeni turnir.

IZLET V CELJE JE BIL POUČEN

Dodana: 2020-08-19

V torek, 18. avgusta 2020 se je 21 pogumnih članov Društva upokojencev Lendava ob 6. uri zbralo pred prostori DU in se odpeljalo na izlet v Celje. Razpoloženje udeležencev je bilo dobro, malo je bilo le negotovosti glede vremena, saj je za ta dan bil napovedan dež. Vožnja  v manjšem avtobusu je bila prijetna in prvo postajališče je bilo Tepanje, kjer so si izletniki privoščili jutranjo kavo.

Vožnja do Žičke kartuzije je bila kratka. Pred ogledom smo opravili malico, ki smo jo imeli s sabo. Žičko kartuzijo je dal zgraditi mejni grof Otakar III. kot samostan v 12. stoletju, ki jo po vzoru francoskih kartuzij povezujeta ločeni zgornji in spodnji samostan. Še danes oba samostana povezuje prekrasna in nedotaknjena Dolina svetega Janeza Krstnika. V zgornjem samostanu so prebivali menihi, ki so živeli v popolni tišini, v spodnjem pa so živeli bratje konverzi, ki so opravljali ročna opravila. V obnovljenem gospodarskem poslopju so prijetni prostori za razstave in različne tabore, pod oboki pa smo si ogledali mojstra lončarjenja pri izdelavi izdelkov iz gline. V zadnjem delu so zeliščni vrtovi in prodajalna zeliščnih pripravkov.

Sledila je vožnja do Celja, kjer se nam je pridružil lokalni vodič ter nas popeljal do znamenitosti mesta : Vodni stolp, Kvartirna hiša, Narodni dom, Celjski dom, Stari pisker in Knežji dvorec, v katerem je Pokrajinski muzej Celje ter nova mestna knjižnica.

Nato smo se povzpeli na Celjski grad,  ki so ga v 12. stoletju zgradili grofje Vovbrški s Koroške, pozneje pa so upravljanje gradu prevzeli grofi Celjski. Prvenstveno je grad služil gospodarski in vojaški dejavnosti. Grad obdaja zunanje obzidje s stolpiči, na bližnji vzpetini pa je 23 m visok obrambni stolp.

Že malo utrujeni smo se odpeljali na kosilo v gostišče "Medved". Ustavili smo se še na zelo velikem akumulacijskem Šmartinskem jezeru. Domov smo se vrnili ob 20. uri. Organizacija izleta je bila odlična in zelo poučna in zato hvala vsem, ki ste z nami spoznavali zgodovino naše prelepe Slovenije v prijetno toplem in sončnem dnevu.

SREČANJE RIBIČEV DU LENDAVA

Dodana: 2020-07-24

V četrtek, 23. julija 2020 se je pričel lep dan, posijalo je sonce in ni bilo preveč vroče, ravno prav za ta dan, ko so se na ribnikih Ribiške družine Lendava v Petišovcih pri spidveju, zbrali ribiči Društva upokojencev Lendava. Ta dan je bil namenjen ribolovu in druženju. Zbralo se je 21 ribičev, ki so najprej opravili žrebanje ribiških mest, popili so kavo, pojedli nekaj slanega peciva, na kar se je pričel ribolov.

Ribiške sreče  ravno niso imeli, saj so se večje ribe odločile, da ne bodo nasedale na trnke. Ob 11. uri je bilo ribolova konec. Referent za šport pri DU Lendava  je skupaj z vodjo sekcije ribičev ugotovil, da so prva tri mesta zasedli :

- prvo mesto g. Jože Šimonka                  0,875 g

- drugo mesto g. Janez Bot                      0,760 g

- tretje mesto g. Branko Lovrak                0,715 g,

za kar so jim bila podeljena priznanja. Sledilo je kosilo za vse navzoče in  družabno srečanje. Vzdušje je bilo prijetno, veselo z dogovorom, da se naslednje leto spet srečajo.