DOMOV >ZDRAVJE > REKREACIJA

Šola zdravega hujšanja


Šola zdravega hujšanja ponuja nov in inovativen pristop k programu zmanjševanja telesne teže in bolj kakovostnemu življenju. Program šole je pripravila ekipa izkušenih strokovnjakov s področja zdrave prehrane, gibanja, reševanja odvisnosti in osebnostne rasti. Vsak je pripravil delček programa, ki so ga v Izobraževalnem centru Freising združili v celoto z namenom, da bi pomagali ljudem, ki imajo povečano telesno težo. Celotno izobraževanje traja dva meseca in pol.

Program šole zdravega hujšanja
Skupina se enkrat tedensko srečuje na delavnicah in predavanjih s področja zdrave in uravnotežene prehrane, gibanja, osebne rasti, motivacije itd. Od začetka do konca programa udeleženci izvajajo vsakodnevno zmerno, a učinkovito telesno aktivnost, pri kateri jih dnevno spodbujamo in jim pomagamo. Vsak udeleženec prejme na začetku programa pripomoček – ročno uro za merjenje pulza in spremljanje ter nadziranje porabe kalorij. Rezultate svojih dnevnih aktivnosti udeleženci posredujejo koordinatorju šole, ki vodi njihov dnevnik.

Na spletni strani Šole zdravega hujšanja (www.abczdravja.si/hujsanje) je interni forum, kjer spremljamo delo in rezultate skupine, na javnem forumu pa lahko sodelujejo obiskovalci spletne strani in pomagajo skupini z nasveti, si izmenjujejo izkušnje, odprejo zanimivo debato, ali le podajo svoje mnenje. Na strani je tudi obilo strokovnih prispevkov in povezave do koristnih informacij s področja uravnavanja telesne teže in zdravega življenja.

Ob koncu programa pripravljajo tudi nagrado za vse udeleženke, ki naj zaenkrat ostane še skrivnost. Vsi, ki bodo uspešno zaključili šolo zdravega hujšanja, se bodo lahko udeležili različnih predavanj in delavnic, ki jih bomo organizirali z vsemi udeleženci in se na tak način poskusili dolgoročno držati smernic, ki so jih pridobili.

Šolo zdravega hujšanja bomo organizirali tudi na jeseni 2008.

Na tej poti ne bo šlo popolnoma brez ovir, a skupaj bodo korak za korakom stopali proti cilju. Pridružite se jim!

Saška Benedičič Tomat priporoča 12 korakov do zdravega gibanja:
1. Priporočljivo je, da so odrasli športno aktivni vsaj 30 minut na dan, otroci in mladostniki pa vsaj 1 uro na dan.
2. Gibanje naj bo zmerne intenzivnosti.
3. Z vadbo se pridobiva tudi boljše ravnotežje, moč, koordinacija, večja gibčnost in vztrajnost.
4. Gibanje in šport pomagata izboljšati tudi duševno zdravje.
5. V primeru zdravstvenih težav, ki bi lahko vplivale na zmožnost gibanja in športnega udejstvovanja, je prej potreben posvet z zdravnikom.
6. Moški starejši od 40 let in ženske starejše od 50 let, ki doslej niso bili aktivni in se želijo ukvarjati z intenzivno vadbo, naj se prej posvetujejo z zdravnikom.
7. Izbor primernih oblačil in obutve glede na športno dejavnost in glede na vreme.
8. Oblačila naj dihajo in ne dražijo kože. Obutev naj bo udobna za stopala in varna za gležnje.
9. Pomen ogrevanja pred začetkom vadbe in ohladitve po njej.
10. Pred, med in po vadbi je treba nadomeščati izgubljeno tekočino. Najbolj primerna je voda.
11. Ne priporoča se izvajanje vadbe uro in pol po večjem obroku hrane, ob povišani temperaturi ali v primeru bolezni.
12. Vadbo prekinemo, če čutimo bolečine v sklepih, prsnem košu, spodnjem delu čeljusti, vzdolž leve roke ali če se pojavijo vrtoglavice.

Za brezplačno predstavitveno knjižico s programom pokličite ali pišite.
Tel.: 04 51 55 880

info@freising.si

Urška Cvahte, Izobraževalni center Freising, Škofja Loka


torek 19. maj 2009

Povezave: